Presentació llibre APRENDRE DE L'ARQUITECTURA TRADICIONAL. CAP DE CREUS. Port de la Selva

20/09/2026

Dissabte 7 de novembre a les 18.30h. Port de la Selva. Cal inscripció prèvia.

APENDRE DE L'ARQUITECTURA TRADICIONAL. CAP DE CREUS
APENDRE DE L'ARQUITECTURA TRADICIONAL. CAP DE CREUS

El dissabte 7 de novembre la Sala d'Exposicions del Port de la Selva acollirà a les 18.30h la presentació de la publicació 'APENDRE DE L'ARQUITECTURA TRADICIONAL. CAP DE CREUS'. De la mà de les seves autores. Olga Múñoz, arquitecta i Marta Puiguriguer, geòloga.

Una publicació que neix amb la voluntat de ser una guia per entendre el nostre paisatge i la manera com l'habitem. El Cap de Creus és un cas únic d'adaptació: allà on mancava la calç, la fusta i l’argila, l’enginy i la pedra seca van aixecar un paisatge de feixes, barraques i corrals que avui corre el risc de desaparèixer.

L’obra respon al voler de documentar aquests vestigis abans que el temps els esborri del tot, connectant la història, la geologia i l'agricultura per oferir una visió holística del massís.

L'activitat és oberta a tothom i, en acabar, es clourà amb un pica-pica per a tots els assistents gentilesa de productors locals: 

Artesans dels Avalls, Formatges Mas Mercé, Escabetxart, Fleca Maia, Can Bech i Espelt.

Durant l'acte hi haurà llibres a la venda per a tothom qui vulgui adquirir el seu exemplar.

Per assistir-hi, recordeu fer la vostra inscripció prèvia.